Boekhouden draait niet enkel om cijfers en formules. Wij houden ons eraan een aantal ethische en andere normen na te leven. Op die manier kunnen we de kwaliteit van ons werk garanderen en onze dienstverlening ten aanzien van de klant naar een hoger niveau brengen.
Persoonlijke aanpak
Klanten zijn geen nummers bij ons, maar personen/bedrijven met een eigen karakter. Elke klant kan dan ook rekenen op een unieke aanpak.
Integriteit
Wij behandelen elke klant op een eerlijke en ethische manier. Vertrouwelijkheid en transparantie zijn daarbij gewaarborgd.
Betrouwbaarheid
Wij komen onze afspraken steeds na en garanderen consistent, nauwkeurig en tijdig werk.
Professionaliteit
Wij handelen altijd volgens de hoogste normen van het beroep en streven continu naar verbetering en deskundigheid.
Verantwoordelijkheid
Wij leggen verantwoording af voor het eigen werk en de gevolgen daarvan voor onze klanten en de samenleving.
Objectiviteit
Wij geven onafhankelijk advies zonder vooringenomenheid of belangenconflicten.
Kwaliteit
Wij streven steeds naar de hoogst mogelijke kwaliteit inzake dienstverlening. Daarbij voldoen wij te allen tijde aan alle relevante wet- en regelgeving.
Transparantie
Wij communiceren open en duidelijk met onze klanten, zodat zij ten volle begrijpen wat er gedaan wordt en waarom.
Innovatie
Wij staan open voor technologische ontwikkelingen en nieuwe methoden om klanten beter te bedienen.
Klantgerichtheid
Wij stellen het belang van de klant centraal en bieden maatwerkoplossingen die specifiek aansluiten bij zijn behoeften.
Nauwkeurigheid
Wij beschouwen oog voor detail en het leveren van foutloos werk als essentieel in financiële verslaggeving.
Vertrouwelijkheid
Wij staan in voor de bescherming van gevoelige financiële informatie van klanten en de strikte naleving van de privacywetgeving.
Toegankelijkheid
Wij zijn – binnen de grenzen van de redelijkheid – steeds bereikbaar en benaderbaar voor onze klanten, zodat ze gemakkelijk advies en ondersteuning kunnen krijgen.
Efficiëntie
Wij hanteren slimme en effectieve processen om tijd en middelen optimaal te benutten, zonder aan kwaliteit in te boeten.
Samenwerking
Wij werken zowel intern als met onze klanten samen om zo de best mogelijke resultaten te bereiken. Het team speelt daarbij een cruciale rol.
Loyaliteit
Wij blijven trouw aan onze klanten en verdedigen hun belangen, binnen de ethische en wettelijke kaders van het beroep.
Flexibiliteit
Wij zijn bereid in te spelen op veranderende klantbehoeften, markttrends of wetgevingen en snel de nodige aanpassingen hiertoe door te voeren.
Continuïteit
Wij dragen zorg voor een stabiele dienstverlening, ook op lange termijn, zodat onze klanten kunnen vertrouwen op langdurige ondersteuning.